Семінар — практикум для вчителів-логопедів, вчителів — дефектологів спеціальних шкіл-інтернатів області

21.02.2019 року у КЗ » Острозька спеціальна загальноосвітня школа — інтернат № 2 І-ІІ ст.» Рівненської обласної ради пройшов семінар — практикум для вчителів — логопедів, вчителів — дефектологів спеціальних шкіл — інтернатів області на тему «Формування ключових компетентностей у дітей з особливими потребами засобами корекційно-розвиткової роботи як умова успішної їх соціалізації». Метою семінару був пошук шляхів підвищення результативності корекції порушень розвитку вихованців шкіл — інтернатів та презентація сучасних форм роботи під час корекційно-розвиткових і логопедичних занять.

З вітальним словом, презентацією «Візитівка школи» та виступом «Особливості формування ключових компетентностей вихованців спеціального закладу для дітей з інтелектуальними порушеннями» виступила директор школи Бернацька Галина Миколаївна 

Заступник з навчальної роботи, Давидюк Наталія Володимирівна, провела ранкове коло «Поділись думкою» та розповіла про створення в спеціальній школі системи відповідної корекційно — розвиткової роботи як умови успішної соціалізації вихованців. Важливе значення психологічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами відмітила практичний психолог школи Андрощук Таміла Олександрівна. 

 

На використанні сучасних форм і методів корекційної роботи у формуванні ключових компетентностей дітей зупинилася методист кабінету дошкільної та початкової  спеціальної освіти РОІППО Гузь Наталія Леонідівна 

Семінар відбувався у Міжнародний день рідної мови —  всі учасники семінару разом з окремими педагогами та учнями школи взяли участь у флешмобі «Рідна мова», який підготувала заступник директора з виховної роботи Поліщук Світлана Василівна

У практичному етапі роботи семінару учасники відвідали:

  • корекційно-розвиткове заняття з корекції мовлення у 4 — А класі «Україна — країна краси та величі. Складання зв’язного висловлювання. Вживання займенника. Розрізнення звуків [т] , [д] у словах » (вч. Стрілецька О.В.);

     

  • корекційно — розвиткове заняття з логоритміки в 1- А класі «Зимові розваги»  (вч. Герасимчук Н.А.)

      

  • індивідуальне логопедичне заняття у старшій дошкільній  групі «Автоматизація звука [с] у словах» (вч. Мазярчук О.П.)

    

 

  • інтегроване заняття в старшій дошкільній групі «Українці ми маленькі. Вишиванка — вишиваночка» ( вих.Козуб О.В)

    

Рефлексійно — підсумковий етап включав у себе методичне коло «Обмін думками», вироблення методичних рекомендацій та екскурсію в Музей книги та друкарства міста Острога.