Семінар – практикум для вчителів-логопедів, вчителів – дефектологів спеціальних шкіл-інтернатів області

21.02.2019 року у КЗ ” Острозька спеціальна загальноосвітня школа – інтернат № 2 І-ІІ ст.” Рівненської обласної ради пройшов семінар – практикум для вчителів – логопедів, вчителів – дефектологів спеціальних шкіл – інтернатів області на тему “Формування ключових компетентностей у дітей з особливими потребами засобами корекційно-розвиткової роботи як умова успішної їх соціалізації”. Метою семінару був пошук шляхів підвищення результативності корекції порушень розвитку вихованців шкіл – інтернатів та презентація сучасних форм роботи під час корекційно-розвиткових і логопедичних занять.

З вітальним словом, презентацією “Візитівка школи” та виступом “Особливості формування ключових компетентностей вихованців спеціального закладу для дітей з інтелектуальними порушеннями” звернулася директор школи Бернацька Галина Миколаївна 

Заступник з навчальної роботи, Давидюк Наталія Володимирівна, провела ранкове коло “Поділись думкою” та розповіла про створення в спеціальній школі системи відповідної корекційно – розвиткової роботи як умови успішної соціалізації вихованців. Важливе значення психологічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами відмітила практичний психолог школи Андрощук Таміла Олександрівна. 

 

На використанні сучасних форм і методів корекційної роботи у формуванні ключових компетентностей дітей зупинилася методист кабінету дошкільної та початкової  спеціальної освіти РОІППО Гузь Наталія Леонідівна 

Семінар відбувався у Міжнародний день рідної мови –  всі учасники семінару разом з окремими педагогами та учнями школи взяли участь у флешмобі “Рідна мова”, який підготувала заступник директора з виховної роботи Поліщук Світлана Василівна

У практичному етапі роботи семінару учасники відвідали:

  • корекційно-розвиткове заняття з корекції мовлення у 4 – А класі “Україна – країна краси та величі. Складання зв’язного висловлювання. Вживання займенника. Розрізнення звуків [т] , [д] у словах ” (вч. Стрілецька О.В.);

     

  • корекційно – розвиткове заняття з логоритміки в 1- А класі “Зимові розваги”  (вч. Герасимчук Н.А.)

      

  • індивідуальне логопедичне заняття у старшій дошкільній  групі “Автоматизація звука [с] у словах” (вч. Мазярчук О.П.)

    

 

  • інтегроване заняття в старшій дошкільній групі “Українці ми маленькі. Вишиванка – вишиваночка” ( вих.Козуб О.В)

    

Рефлексійно – підсумковий етап включав у себе методичне коло “Обмін думками”, вироблення методичних рекомендацій та екскурсію в Музей книги та друкарства міста Острога.