Умови вступу
Зарахування учнів до Спеціальної школи проводиться до початку навчального року наказом директора на підставі таких документів:
- висновок психолого-медико-педагогічної консультації;
- заява батьків або осіб, які їх замінюють;
- копія свідоцтва про народження дитини;
- особова справи (витягу з особової справи) та документа про наявний рівень освіти (крім дітей, які зараховуються до першого класу);
- індивідуальна програма реабілітації дитини з інвалідністю (для особи з інвалідністю);
- медична довідка (ф. 063/о) ; копія карти профілактичних щеплень ; довідка охорони здоров’я про те, що дитина не перебувала в контакті з хворими на інфекційні хвороби або бактеріоносіями.
Усі діти з тяжкими порушеннями мовлення повинні мати висновок сурдолога.
Для зарахування дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, окрім зазначених, подаються документи, передбачені пунктом 37 Порядку провадження органами опіки та піклування діяльності, пов’язаної із захистом прав дитини, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24.09.2008 № 866.
Документи, необхідні для зарахування дитини до Спеціальної школи, подаються особисто батьками або особами, які їх замінюють.
Освітній процес здобувачів освіти у Спеціальній школі здійснюється з урахуванням особливостей психічного та фізичного розвитку, за змістом, формами та методами їх навчання, відповідного режиму дня, що забезпечує системність освітньої, корекційно-розвиткової, лікувально-профілактичної роботи та реабілітаційних заходів.
Зміст корекційно-розвиткових занять реалізується через навчальні предмети та курси:
– для дітей з тяжкими порушеннями мовлення: “Корекція мовлення”, “Корекція розвитку”, “Логоритміка”, “Лікувальна фізкультура”
– для дітей із порушеннями слуху: “Слухове сприймання», «Лікувальна фізкультура»
Корекційно-розвиткові заняття проводять спеціалісти: дефектолог, логопед, вчитель лікувальної фізкультури, вчитель ритміки, логоритміки