Проект «Моя школа найкраща»


Виконавці: учні, педагоги, керівники гуртків, батьки, благодійники та меценати, представники громадських організацій, керівники навчальних закладів та установ представники ЗМІ.

Адреса: Рівненська область м. Острог
вул. Вишенського 2

КЗ «Острозька спеціальна загальноосвітня школа — інтернат І — II ступенів» Рівненської обласної ради

Керівник проекту: Поліщук Світлана Василівна
(Заступник директора з виховної роботи)

Творча група: Поліщук С.В.
Козуб О.В.
Дем’янчук О.Д.
Рибачук Н.М.
Кравчук О.В.
Сафроннікова Т.А.

Контроль здійснює: директор школи Бернацька Г.М.

Термін: листопад — грудень 2011р.

Мета проекту:

Cтворення умов для розвитку особистості і самореалізації кожного учня.
Виховувати покоління дітей зданих працювати і навчатися протягом життя, оберігати і примножувати цінності національної культури та громадського суспільства.
Створити атмосферу довіри та співробітництва між педагогами, учнями, батьками, громадськістю
Розкрити індивідуальність усіх класних колективів
Розвивати творчі здібності вихованців
Підвищення рейтингу школи-інтернату шляхом проведення презентації відео візитки «Моя школа — найкраща».

Завдання проекту:

1. Підвищити суспільний рейтинг і ознайомити громадькість з системою корекційно — виховної роботи

2. Покращити організацію виховної роботи, розвинути широкий спектр естетичних почуттів вихованців та активізувати гурткову роботу

3. Дібрати матеріали відео візиту

4. Провести презентацію класів

5. Провести батьківські збори

6. Провести Аукціон доброти і милосердя.

Завдання реалізації проекту:

Підготовчий етап

1. Кожен клас скласти сценарний хід відео про клас — групу, в якому показати інтереси вихованців

2. Зняти відео звіт

3. Виготовити сувеніри, які розкривають улюблений вид діяльності

4. Провести Аукціон доброти та милосердя

5. Керівникам гуртків підготувати концертні номери

6. Провести батьківські збори «Любов — найкращий спосіб виховання»

7. Провести день відкритих дверей

Основний етап:

1 Проведення Аукціону «Доброти і милосердя»

2 День відкритих дверей

3 Батьківські збори «Любов — найкращий спосіб виховання»

Заключний етап:

1. Підведення підсумків роботи

2. Виготовлення відео візитки КЗ «Острозька загальноосвітня спеціальна школа — інтернат І — ІІ ступенів» Рівненської обласної ради.

План реалізації проекту:

1. Створити сценарний хід відео візитки класу Хід відовізитки класу (класні керівники — листопад)

2. 3няти відео візитку (Поліщук С.В. — листопад)

3. Виготовити колективні твори (вихователі — листопад)

4. Виготовлення костюмів та декорацій (Кравчук О.В., Дем’янчук О.Д. — листопад)

5. Підготувати художні номери (Рибачук Н.М. Сафроннікова Т.А.)

6. Провести батьківські збори «Любов — найкращий засіб виховання»

7. Провести День відкритих дверей (Козуб О.В. — 1 грудня)

8. Провести Аукціон доброти і милосердя «Раз добром, зігріте серце, вік не охолоне» (Поліщук С.В. — 1 грудня)

Результати реалізації проекту:

1. Ознайомити батьків, громадськість з системою корекційио- виховної роботи школи — інтернату;

2. Створити відео візитку «Моя школа найкраща»

3. Провести творчий звіт учнів.

Презентація «Чи добре дітям у школі та після школи?»

КЗ «Острозької спеціальної загальноосвітньої школи — інтернату І — ІІ ступенів» Рівненської обласної ради
Закон України «Про освіту» (ст. 38) говорить:

«Виховання є частиною структури освіти, спрямовується на розвиток здібностей, талантів дітей, учнівської молоді, задоволення їхніх інтересів, духовних запитів і потреб».
Основою сучасного виховного процесу є людина як найвища цінність. Головною тенденцією виховання стає формування ціннісного ставлення особистості до соціального і природного оточення та самої себе.
Набирає сили тенденція гармонійного поєднання інтересів учасників виховного процесу:

— вихованця, котрий прагне довільного саморозвитку і збереження своєї індивідуальності;

— держави, зацікавленої в тому, щоб діти зростали громадянами патріотами.

Пріоритетними напрямами виховної роботи є:

— виховання справжніх господарів школи з розвиненим почуттям відповідальності;

— формування свідомого ставлення до розв’язання важливих проблем шкільного життя;

— згуртування колективу.

Неможливо виростити повноцінну людину без виховання в ній почуття прекрасного.
Системно, цілеспрямовано у школі здійснюється гурткова робота. Години, вільні від уроків та самопідготовки, повинні бути цікаві і мати на меті виховання дітей.
Мережа гурткової роботи сприяє формуванню в дітей ціннісного ставлення культури та мистецтва до праці родини, до себе і близьких.

У позаурочний час школярі отримують цікаву інформацію про різні види професій, де зустрічаються з різними представниками різних галузей..

Крім зустрічей діють гуртки за інтересами:

— ляльковий театр «Золотий ключик»

— танцювальний гурток

— гурток вишивання «Шовкова стрічка»

— гурток вишивання «Весела палітра»

— гурток з настільного тенісу

— вокальний гурток

Діти зацікавлені виконавчою діяльністю, мають нагоду пережити душевні підйоми, отримати задоволення від участі у театральних постановках. У цьому гуртку діти вчаться декламувати, виховувати естетичні смаки, інтерес до театрального мистецтва. Вчаться імітувати голоси, в залежності від своєї ролі. Вихованці театру казок разом із керівником виготовляють ляльки та декорації до вистав. Усе це сприяє розвитку самостійності, творчої ініціативи, згуртовує і молодих і старших школярів у дружній колектив.

Гордістю школи є спортивний гурток з настільного тенісу. Його учасники вже багато років займають призові місця у спортивних змаганнях, іграх, естафетах.

Діє в школі танцювальний гурток «Водограй». Колектив неодноразово виступав на сценах районного будинку культури. На різних святах в КЗ «Острозька загальноосвітня спеціальна школа — інтернат І — ІІ ступенів» Рівненської обласної ради.

Організація життєдіяльності дитячого колективу має творчий характер, різноманітна за змістом. Дорослі і діти, поєднані спільною метою, життєво важливими турботами, створюють усе разом, будують стосунки на принципах співпраці і співтворчості. Вихователь у своїй роботі орієнтується на позитивні риси кожного вихованця, прагне активізувати й розвинути творчі здібності дитини. Системною є організація та проведення в КЗ «Острозька загальноосвітня спеціальна школа — інтернат І — ІІ ступенів» Рівненської обласної ради колективних творчих справ. Відповідно до графіку роботи навчального закладу передбачено щотижневе проведення загальношкільних годин творчості. Вихованці, які з об’єктивних причин у вихідні, святкові та канікулярні дні залишаються у стінах школи — інтернату, теж можуть цікаво провести час.

Клуб вихідного дня передбачає проведення різноманітних зустрічей, екскурсій, змагань, конкурсів, розважальних ігор, дискотек, зустрічей із волонтерами, а також перегляд улюблених казок, мультфільмів та кінофільмів.

Слід зазначити, що невід’ємною складовою організації навчально — та колекційного процесу є створення належних умов у навчальному закладі інтернатного типу, де більшість учнів цілодобово перебувають упродовж тижня.

Відзначимо, що останнім часом значно покращився добробут, у школі тепло і по — домашньому затишно. Класні та спальні кімнати обладнані новими сучасними меблями. Інтер’єр і дизайн приміщень — сучасні і естетично гарні.

Вважаємо, що наш великий, творчий працездатний колектив завдяки цілеспрямованості в досягненні корекційно — педагогічної мети, системній роботі, спрямованій на розвиток здібностей, інтересів, нахилів виконавців з урахуванням усіх особливостей їхнього психофізичного розвитку зможе знайти свій шлях до серця та розуму кожної дитини, допоможе становленню життєздатної та адаптованої до сучасних вимог особистості.

Чи добре дітям у школі та після школи?

Так, нашим дітям добре!

У нашій школі ми — родина!

У нашій школі ми — сім’я!

Бо за все відповідальні

Я і ти, і ти і я!